Els dispositius mòbils cada dia s'utilitzen més per a l'accés i consum d'informació i l'activitat digital. La Diputació vol estar al costat dels Ajuntaments en aquesta transformació.
La nova APP arriba amb importants novetats: Gestió d'incidències actualitzada. Bústia Ciutadana amb camps configurables. Cita prèvia, Reserva d'instal·lacions, gestió de Torns i Autoritzacions (CRETA). Notificacions *push amb imatge. Publicació i enviament de *push a través de l'app. Gestió d'usuaris. Redissenye complet. Mapes i Rutes millorats. Lector de *QR integrat. I moltes més novetats que pots conéixer ja en el Portal de la Comunitat.
Estem convençuts que totes aquestes novetats propiciaren nous serveis d'informació turística, gestió dels serveis d'atenció al ciutadà i noves vies de comunicació i de participació.
Presentem algunes de les novetats a continuació:
VISTA PRINCIPAL
La vista principal de l'aplicació incorpora dues característiques:
- Panell d'avisos: els avisos que encara no han sigut llegits apareixen de forma destacada en la vista principal del municipi. A més, encoratjarà als usuaris que completen el seu perfil d'usuari o confirmen la seua adreça de correu electrònic.
- Accés al perfil d'usuari: s'ha afegit un avatar en la capçalera de la vista principal que permet accedir directament al perfil de l'usuari.
- Bústia Ciutadana.
- Ubicació en mapa: l'usuari podrà navegar per un mapa i indicar el lloc de la incidència.
- Ubicació de la foto: l'aplicació detecta el lloc en el qual s'ha pres la foto i permet enviar aquesta ubicació.
- Secció d'informació: aquells municipis que ho desitgen podran afegir una secció d'informació totalment personalitzable accessible des de la capçalera.
- Lector de *QR 2.0: l'objectiu és facilitar a l'usuari la realització d'accions com visitar punts d'interés turístics, obtindre informació en museus o informació municipal en llocs públics com per exemple el mercat municipal. Els usuaris només han d'escanejar els codis *QR localitzats en les entrades per a, automàticament, poder consultar tota la informació relativa al directori de llocs disponibles, ubicació, tipus de producte, etc. També és utilitzat actualment per a dirigir a l'usuari a enllaços d'interés com per exemple el llibre de festes, webs de turisme, web municipal, enllaços a vídeos, notícies, etc
- Dites i correus electrònics: des del menú principal de l'aplicació es podran afegir enllaços directes per a realitzar trucades telefòniques o enviar correus electrònics (a un compte de mail configurada prèviament). Per exemple, per a anomenades a nombres d'emergències com la policia local, contacte directe amb l'ajuntament, oficina de turisme, etc.
- Galeria d'imatges: amb el nou servei incorporat de galeries podrà organitzar totes les imatges del municipi dins de l'aplicació. Una galeria personalitzable en la qual organitzar les fotos segons les temàtiques a través d'un senzill menú. L'aspecte de la galeria és polit, minimalista i no resta atenció al principal, les fotografies. La galeria permet anar veient totes les imatges mitjançant l'efecte *Swipe o "lliscar el dit", fer zoom sobre la imatge i compartir a través dels contactes del dispositiu i xarxes socials.
- Cita prèvia, Reserva d'instal·lacions, gestió de Torns i Autoritzacions: aquesta nova versió amplia el seu servei de Cita Prèvia per a personal de l'ajuntament i ofereix a l'usuari la possibilitat de realitzar reserves d'instal·lacions esportives o municipals directament des de l'aplicació.
- Des del panell d'administració es podrà configurar les diferents opcions i afegir camps personalitzats, com per exemple, nombre de reserves, un camp opcional per a deixar alguna nota, etc… L'usuari podrà afegir la seua cita a l'agenda del seu telèfon o cancel·lar-la des de la pròpia aplicació.
- Notificacions *push amb imatge i enviament a través de l'aplicació: les notificacions *push podran incloure imatges i realitzar enviaments des de la pròpia aplicació.